آموزش شعبده بازی ساده برای کودکان
بنفشه
کودکان نوآموزان مربیان پیش دبستانی
نگارش در تاريخ سه شنبه 24 فروردين 1395برچسب:, توسط افسانه بازشاد
 

شعبده-بازی-(2)

شعبده بازی هنری است که همه از کودک تا بزرگسال به آن علاقه دارند . در این پست از سایت نازک یک ترفند بسیار ساده برای شعبده بازی با بادکنک آشنا می شوید .

 

 

 

برای انجام این شعبده بازی شما به چند دانه برنج یا گندم ، دو بادکنک با رنگ های متفاوت و سوزن نیاز دارید .

شعبده-بازی

دانه های برنج یا گندم را داخل بادکنک یک بریزید . سپس بادکنک شماره دو را داخل بادکنک شماره یک قرار دهید . حالا وقت شروع شعبده بازی شما رسیده است . بادکنک ها را در جلو دیدگان بینندگان شعبده بازی باد کنید . دقت کنید که متوجه نشود که شما دو بادکنک را داخل هم قرار داده اید .

شعبده-بازی-(1)

پس از باد شدن بادکنک دستتان را روی بادکنک باد شده بکشید و حین همین کار با بینندگان صحبت کنید . این دست روی بادکنک کشیدن به این خاطر است که شما جای دانه های برنج را زیر پوسته نازک بادکنک شماره یک پیدا کنید . بهتر است این بازی را پشت یک میز انجام دهید . سوزنی را بین انگشتان دستتان جاگذاری کنید و اجی ماجی لاترجی را بخوانید و سوزن را روی محل قرار گرفتن دانه های برنج گذاشته و بادکنک را بترکانید .

به این روش بینندگان شعبده بازی شما با شنیدن یک صدای ترکیدن متوجه تغییر رنگ بادکنک شما می شوند .

این شعبده بازی برای کودکان در مقطع اول و دوم ابتدایی و همچنین کودکان در مهدکودک پیشنهاد می شود . کودکان با سنین بالاتر ممکن است متوجه ترفند شما شوند و این شعبده بازی برای آن ها جذابیتی نداشته باشد . به هر حال باید چندین بار این شعبده بازی را انجام دهید تا به سرعت عمل لازم دست پیدا کنید . شما با امتحان کردن در همان بار اول هیچ وقت شعبده باز نمی شوید .

شعبده-بازی-(2)

در این روزهای بهاری کودکتان را با این بازی ها سرگرم کنید . بچه ها حتما لذت خواهند برد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: