بنفشه
کودکان نوآموزان مربیان پیش دبستانی
نگارش در تاريخ پنج شنبه 15 بهمن 1394برچسب:, توسط افسانه بازشاد

طرح اصلاح ماده‌ای از قانون تعیین تکلیف استخدامی  مربیاان پیش دبستانی ومعلمان حق‌التدریس اعلام وصول شد.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): منادی سپیدان عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول دو طرح را به صورت عادی در مجلس قرائت کرد.
 

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):  منادی سپیدان عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول دو طرح را به صورت عادی در صحن علنی امروز چهارشنبه14بهمن ماه قرائت کرد.

 
 
 
 
وی با اشاره به اولین طرح تصریح کرد: طرح عادی تبصره 10 ماده 17 تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش به صورت عادی اعلام وصول می‌شود.
 
همچنین وی بیان داشت: طرح الحاق یک تبصره به قانون بیمه اجتماعی رانندگان حمل و نقل بار و مسافر بین شهری مصوبه 1379 نیز اعلام وصول می‌شود.
 
 
 
 
دوستان وهمکاران عزیز سلام علیکم
اگه یادتون باشه مضمون تبصره 10  ماده 17 تعیین تکلیف استخدامی مربیان پیش دبستانی ومعلمان حق‌التدریسی و نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش به شرح زیر هستش انشاالله با اصلاح این تبصره زمینه ی ادامه ی همکاری و یا استخدام همکاران عزیز فراهم شود.
 
تبصره 10:وزارت آموزش و پرورش مكلف است فقط مربيان پيش دبستاني و نيروهاي خريد خدمات آموزشي كه قبل از تصويب قانون الحاق دو تبصره به ماده (۱۷) قانون تعيين تكليف استخدامي معلمين حق التدريسي و آموزشياران نهضت سوادآموزي در وزارت آموزش و پرورش (تاريخ ۲۶ /۷ /۱۳۹۱) با آموزش و پرورش همكاري داشته اند را به منظور تأمين نيروي حق التدريس با توجه به رشته تحصيلي، مقطع (حداقل كارداني)، جنسيت، نياز منطقه اي و سنوات همكاري با آن وزارتخانه بدون الزام به رعايت ماده (۸) اين قانون به كارگيرد و استفاده از ساير نيروها در اين زمينه ممنوع است.
بار مالي ناشي از تصويب اين قانون در حد سقف حق التدريس سالانه و از محل حق التدريس پرداختي به كاركنان رسمي و خروج بازنشستگان آموزش و پرورش تأمين مي شود.البته جذب یکساله و درصورت نیاز مجددا  دوستان بصورت حق التدریس می تونن به ندریسشون ادامه بدن.
 
 
همکاران محترم ،نکته ای که باید بعرضتون برسونم اینه که ،در خصوص اصلاح این تبصره اخبار و جزئیات بیشتری هنوز در دست نیست. خواهشا صبور باشید و سوال بیش از این نپرسید،با عرض پوزش فرصت جواب به تک تک سوالات نیست و شرمندتون میشم .اگه جزئیات بیشتری بدست اومد باطلاعتون خواهم رسوند.انشاالله هرطرحی که بعنوان  اصلاحیه تبصره بروی صحن میاد حداقل به ضرر ما رقم نخوره و جهت جذب بصورت ادامه ی همکاری و استخدام رقم بخوره البته موارد زیادی میشه حدس زد که  به این اصلاحیه باید خوشبینانه نگاه کنیم .امیدوارم این اصلاحیه به ضرر هیچکس نباشه ،انشاالله  نماینده های دلسوز تا قبل از اتمام این دوره ی مجلس ،تدابیر منطقی و دلسوزانه بیاندیشندو تکلیف همه ی دوستان مشخص شه.توکل به خدا .ملتمس دعا
نگارش در تاريخ چهار شنبه 25 آذر 1394برچسب:, توسط افسانه بازشاد

 

  فرارسیدن ماه ربیع الاول مبارک باد.

 

 

رسول گرامی می فرماید: هر کس پایان صفر را خبر دهد بهشت بر او واجب است. بشارت باد بر شما که ماه صفر به اتمام رسید.

. حلول ماه ربیع الاول ماه شادی و سرور اهل بیت(ع) بر شما مبارک باد.

 

 

بهار ماه‏ ها، ربیع الاول است چرا که آثار رحمت الهی و ذخایر برکات خداوندی در این ماه پدیدار می‏ شود و انوار جمال الهی بر زمین و زمینیان می‏ تابد . ولادت رسول اکرم(ص) اشرف و سید موجودات و نزدیک‏ ترین خلق به خدا ، در این ماه بوده است . حلول ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل بیت(ع) مبارك باد..

 

 

نگارش در تاريخ دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, توسط افسانه بازشاد

 

کیف و کفش مناسب مدرسه

" كوله‌پشتی نسبت به كیف‌های دیگر برای استفاده دانش‌آموزان بهتر است. كوله‌پشتی‌هایی كه بند بلندی دارند، سبب قوس كمر در دانش‌آموزان می‌شوند.

استفاده از كیف‌هایی كه روی یك شانه ‌انداخته می‌شود به دانش‌آموزان توصیه نمی‌شود. همچنین وزن كیف دانش‌آموز بستگی به توان و جسم او دارد و هر مقدار كیف‌ دانش‌آموز سبك‌تر باشد، برای سلامتی او بهتر است.

دانش‌آموزان برای رفتن به مدرسه، از كفش‌های پاشنه بلند یا دارای كف صاف استفاده نكنند.

ناهنجاری‌هایی كه در ستون‌فقرات و

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, توسط افسانه بازشاد

 به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران: در حالی که بیشتر بچه های دوساله به دنبال بازی کردن هستند و بیشتر زمان خودشان را مقابل کامپیوتر و یا تلویزیون صرف می کنند. "شروین سرابی" به یادگیری پرچم های کشورهای دنیا می پردازد.


"شروینکودک دوساله ایرانی الاصل که ساکن انگلستان است که مادری انگلیسی و پدری ایرانی دارد. وی علی رغم سن کم می تواند پرچم و همچنین نقشه 195 کشور دنیا را با دقت و بدون خطا نام ببرد. 
او همچنین می تواند به راحتی حرف بزند و نزدیک به 500 لغت را نیز بخواند و همچنین اطلاعات بسیار زیادی در مورد آتش فشان ها و ستاره های دنباله دار دارد. او در حالی که تنها 10 ماهه بود اولین لغت ها را به زبان آورد و در حالی که تنها 18 ماه داشت می توانست با تلفن های همراه به راحتی کار کند و اجزای آن ها را می شناخت .

آماندا مادر او می گوید، پزشکان شروین را یک نابغه می دانند و از ما درخواست کرده اند که او را زودتر به مدرسه بفرستیم. وی همچنین گفت که چند شب پیش شروین مرا از خواب بیدار کرد و از من در مورد ایساک نیوتون و راز کشف جاذبه سوال می کرد.

نگارش در تاريخ یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, توسط افسانه بازشاد

 

جام جم آنلاين: «آموزش و پرورش در قبال مربيان دوره پيش‌دبستاني هيچ تعهدي ندارد»، اين مطلب را معاون آموزش ابتدايي وزير آموزش و پرورش مي‌گويد.

 

 

 

«پيش‌دبستاني» كه زماني دوره‌اي لوكس در نظام آموزش بود و هركسي را به خاطر شهريه‌هاي سنگين، توان ورود به اين دوره نبود، اين روزها به مدد سند تحول آموزش و پرورش قرار است بتدريج با مجاورت در كنار مدارس ابتدايي جدي گرفته شود.

 

پيش‌دبستاني در حالي اين روزها جدي گرفته مي‌شود كه پيش‌دانشگاهي با تمام اميدها و آرزوهايش از چرخه نظام آموزش خارج خواهد شد، بنابراين اين دوره بايد به اندازه پيش‌دانشگاهي پربار باشد.

سند تحول آموزش و پرورش هم با تاكيد بر پيش‌دبستاني، اين دوره را براي تكوين و آمادگي دوره تحصيلي اجباري مفيد دانسته اما آنچه تاكنون از عملكرد مسوولان آموزش و پرورش برآمده، جز بي‌مهري به اين دوره نبوده است


ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد