شعر برای واحد کار خانواده
بنفشه
کودکان نوآموزان مربیان پیش دبستانی
نگارش در تاريخ چهار شنبه 12 اسفند 1394برچسب:, توسط افسانه بازشاد
 

مامان جون من چه مهربونه

 

دوسش دارم خیلی زیاد خودش می دونه

 

یه شاخه گل هدیه ی ماست برای مادر

 

اونکه به فکر بچه هاست از همه بیشتر

 

بابای خوبم چراغ خونست

 

دستای گرم اون برام یه آشیونه است

 

یه شاخه گل هدیه ی ما برای بابا

 

اونکه همیشه سایه اش روی سر ماست

 

داداش جون من لنگه نداره

 

وقتی میاد برای من شادی میاره

 

یه شاخه گل هدیه ی ماست برای داداش

 

خدای خوب و  مهربون مواظبش باش

 

خواهر خوبم چه نازنینه

 

برای من فرشته ی روی زمینه

 

یه شاخه گل هدیه ی ما برای خواهر

 

که خوب و مهربون اون ، مثل یه مادر

 

ما همه هستیم یه خانواده

 

خونه داریم کوچیک و قشنگ و ساده

 

هر کسی تو خونه ی خود  دلخوش و شاده

 

شکر خدا داده به ما یه خانواده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: