بازی با عروسک های بادکنکی
بنفشه
کودکان نوآموزان مربیان پیش دبستانی
نگارش در تاريخ جمعه 13 آذر 1394برچسب:, توسط افسانه بازشاد

در این پست با یک ایده ی ساده  و مفید از بازی کودکان با بادکنک آشنا می شوید . کودکان نیاز دارند که ماهیچه های کوچک دست خود را تثقویت کنند . این کار از طریق بازی در ماسه ، رنگ امیزی ، بازی با خمیر های مجسمه سازی و خاک رس امکان پذیر است . شما در این پست با یک نوع بازی و سرگرمی کودکانه برای تقویت ماهیچه ها و عضلات نازک و ظریف دست کودکان آشنا می شوید . ادامه مطلب را ببینید .

 

 

 

 

بازی با عروسک های بادکنکی

فکر میکنید این میوه های رنگی با چه چیزی ساخته شده اند ؟ خمیر ، پلاستیک و یا … ؟ اینطور نیست . این میوه های خوشگل و زیبا با بادکنک ساخته شده اند . اما چه چیزی باعث شده که این بادکنک ها با این شکل های متفاوت جلوه گری کنند ؟ پاسخ سوالتان بسیار ساده است .

بازی با عروسک های بادکنکی

پاسخ شما آرد است . همان آردی که از نانوایی ها تهیه می شود . آرد گندم !!

روش کار به این صورت است که ابتدا روی بادکنک ها طرح اولیه چشم و دهان را نقاشی کنید ، البته اگر میخواهید که عروسک بادکنکی بسازید . سپس یک شیشه نوشابه پلاستیکی بردارید و از قسمت سر آن را ببرید که شکل یک قیف را به شما بدهد . سپس سر بادکنک را باز کنید و دهان قیف پلاستیکی بگذارید و آرد را کم کم داخل بادکنک بریزید . می توانید از یک مداد یا چوب کلفت تر برای جا دادن مقدار بیشتری آرد در بادکنک استفاده کنید . سپس سر بادکنک را گره بزنید . بادکنک ها را بشویید تا سفیدی آرد های آن برطرف شود .

حالا این بادکنک را به کودکتان بسپارید تا با دستان توانمندش این بادکنک را به هر صورتی که دوست دارد کشیده یا گرد درآورد . آرد در بادکنک این قابلیت را به بادکنک می دهد که در شکل های مختلفی نمایان شود . این روش از تقویت عضلات دست کودکان بسیار تمیز و بدور از هر گونه آلودگی بهداشتی یا غیر بهداشتی است . اما امان از وقتی که این بادکنک در دست فرزندتان بترکد !!!؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: