ترانه های شیرین قدیمی کودکانه
بنفشه
کودکان نوآموزان مربیان پیش دبستانی
نگارش در تاريخ جمعه 1 خرداد 1394برچسب:, توسط افسانه بازشاد

در ادامه مطلب ترانه هایی با طعم کودکانه و قدیمی را بخوانید . کمتر کسی است که با خواندن این اشعار زیبا شیرینی کودکیش را زیر زبان دلش احساس نکند .

 

 

 

 

 

 

 

خاله

فرش اتاق خاله

پشم تن بزغاله

جاروی اتاق خاله

از موهای بزغاله

شعرهای قدیمی کودکانه (4)

مرواریدای خاله

دندونای بزغاله

مهمونیای خاله

از شیرهای بزغاله

عکس تولد

جم جمک برگ خزون

جم جمک برگ خزون

مادرم زینب خاتون

گیس داره قد کمون

از کمون بلندتره

از شبق مشکی تره

شعرهای قدیمی کودکانه (5)

گیس اون شونه می خواد

شونه ی فیروزه میخواد

حموم هر روزه میخواد

عکس تولد

لی لی ، لی لی ، حوضک

لی لی ، لی لی ، حوضک

گنجشکه اومد آب بخوره

افتاد توی حوضک

این دوید و درش کرد

این ماچی بر سرش کرد

این نازی بر پرش کرد

شعرهای قدیمی کودکانه (1)

این کله گنده اومد

گفتش بده ببینم

تا که دادن ببینه

گنجشکه پرید لاچینه

عکس تولد

رفتم به صحرا

شعرهای قدیمی کودکانه (2)

رفتم به صحرا

دیدم قورباغه

گفتم قورباغه

دماغت چاقه

شعرهای قدیمی کودکانه

رفتم به صحرا

دیدوم مارمولک

گفتم مارمولک

عیدت مبارک

عکس تولد

بارون میاد

بارون میاد قلقله چی

تو جیب بابام پر نخودچی

بارون میاد ریزه ریزه

تو جیب بابام پر فیروزه

شعرهای قدیمی کودکانه (3)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: