من گل هستم
بنفشه
کودکان نوآموزان مربیان پیش دبستانی
نگارش در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط افسانه بازشاد

 

من گل هستم
من گل هستم

 

حتما برای یک بار هم که شده من را در زندگیتان دیده اید. می خواهم دوستان گل دیگرم را به شما معرفی کنم.

در دنیا بیشتر از هزار نوع گل و گیاه رشد می کند. گل ها در باغ ها، روی سبزی ها، روی درخت ها، در خیابان ها و... و حتی در خانه ی شما می روید.

گل ها ، رنگ، شکل و نقش های بسیاری دارند. بعضی از آنها هم بویی بسیار خوشبو دارند. حشرات و سایر جانوران کوچک برای پیدا کردن مایع شیرین داخل گل که به آن شهد می گویند، به سراغ گلها می روند.

بعضی از گل ها برای درمان بیماری های خاصی هم بسیار مفید است.

بیشتر گلها هر سال از بین می روند و سال بعد دوباره از نو رشد می کنند. گلها در کشورهای مختلف و با آب و هوای مختلف می رویند.

ما گل ها، زیبایی های زیادی هم داریم و وقتی در کنار هم می نشینیم ، دنیا را رنگارنگ و زیبا می کنیم. حتی می توانید ما را به پدر و مادر خود هدیه دهید. مطمئن باشید که آنها از این هدیه بسیار خوشحال می شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: